- Gwarancja obejmuje ustalony okres czasu od daty sprzedaży do klienta.
- Jeżeli w tym okresie nastąpi wadliwe działanie spowodowane winą wytwórcy, wymiana części zamiennych i robocizna jest bezpłatna.
- Gwarancja, z wyłączeniem odpowiedzialności za bezpośrednie lub pośrednie uszkodzenia, jest ograniczona do pojedynczych uszkodzeń materiałowych lub związanych z jakością wykonania i przestaje działać, kiedy urządzenie w jakikolwiek sposób było naprawiane poza serwisem gwarancyjnym.
- Gwarancją nie jest objęte wadliwe działanie urządzenia wynikające z winy użytkownika.
- Każde urządzenie będzie higienicznie sprawdzone przed naprawą. Jeżeli serwis zdecyduje, że urządzenie nie nadaje się do naprawy z powodu oczywistych oznak wewnętrznego lub zewnętrznego zakażenia, sprzęt będzie zwrócony klientowi z adnotacją URZĄDZENIE NIENAPRAWIONE i towarzyszącym listem wyjaśniającym. Serwis zdecyduje czy zakażenie jest wynikiem złego funkcjonowania, czy wadliwego używania urządzenia. W pierwszym przypadku, serwis naprawi urządzenie tylko, jeśli dołączone zostanie POKWITOWANIE ZAKUPU i WAŻNA GWARANCJA. Producent nie będzie odpowiadał za zakażone akcesoria, zostaną one wymienione na koszt klienta.
- Dlatego OBOWIĄZKOWE jest dokładne odkażenie zewnętrznej części urządzenia oraz akcesoriów szmatką nasączoną spirytusem lub płynem na bazie podchlorynu. Urządzenie i akcesoria wraz należy zapakować w torbę z adnotacją o wykonanym odkażeniu. Prosimy również o wyszczególnienie rodzaju usterki, w celu przyspieszenia procedury serwisu. Proszę przeczytać instrukcję uważnie w celu uniknięcia uszkodzenia sprzętu przez niewłaściwe użycie. Zawsze należy określić zaistniałą usterkę, tak by serwis mógł ustalić, czy zalicza się ją do kategorii pokrywanej przez gwarancję.
- Gwarant nie jest odpowiedzialny za przypadkowe lub niebezpośrednie uszkodzenia w czasie modyfikowania czy naprawy urządzenia bez autoryzacji lub, gdy jakakolwiek część została uszkodzona w wyniku wypadku czy nieprawidłowego użycia.
- Jakiekolwiek minimalne modyfikacje/naprawy urządzenia unieważniają gwarancję i nie zapewniają przestrzegania technicznych wymogów ujętych w dyrektywie MDD 93/42/EEC i jej normatywach.
- Produkt musi być dostarczony z: kartą gwarancyjną, dowodem zakupu, adresem zwrotnym, szczegółowym opisem rodzaju usterki, bezpośrednio do siedziby firmy ANMER, ul. Zygmuntowska 9, 05-120 Legionowo, tel. 022- 774-35-22, lub przesłany za pośrednictwem: poczty, firmy spedycyjnej uzgodnionej z gwarantem. Wszelkie koszty związane z zapewnieniem bezpiecznego opakowania, ubezpieczeniem i innym ryzykiem ponosi użytkownik gwarancji.
- Gwarancją nie są objęte:
- Wszelkie niesprawności wynikające z winy użytkownika.
- Nieprawidłowe działanie lub uszkodzenie z powodu wadliwej instalacji sprzętu lub użytkowania sprzętu niezgodnie z instrukcją obsługi i przeznaczeniem.
- Uszkodzenia wynikłe z powodu niewłaściwego transportu sprzętu.
- Mechaniczne uszkodzenia produktu i wywołane nimi wady.
- Zassanie płynów, do wnętrza pompy ssącej.
- Przewody elektryczne, pneumatyczne, bezpieczniki, części jednorazowe i materiały zużywane jak: butle, uszczelki, przewody z tworzywa, filtr, cewniki itp.
- Produkty, których plomby zostały w jakikolwiek sposób naruszone lub, w których przeprowadzono przeróbki, zmiany, dostrojenia, naprawy.
- Produkty, których kartę gwarancyjną lub numery seryjne w jakikolwiek sposób zmieniono lub zatarto.
- Czas gwarancji wydłuża się w przypadku konieczności zamówienia niezbędnych części na podstawie pisemnego poinformowania klienta przez serwis.
11. W zakresie spraw nie umocowanych w warunkach niniejszej gwarancji zastosowanie mają przepisy kodeksu cywilnego